Jesteś tutaj

Autokarowa wycieczka do Sandomierza 23 – 24.08.2019

Była to nasza pierwsza wiejska wycieczka autokarowa do Kazimierza Dolnego, Nałęczowa Lublina oraz Sandomierza.
Wyjechaliśmy w piątek 23.08.2019 o godz. 5:00 rano. W Kazimierzu Dolnym byliśmy przed godz. 13:00
Na początku zwiedziliśmy Miasto a w szczególności Rynek, następnie popłynęliśmy statkiem po Wiśle. W dalszej części wycieczki w drodze do Lublina gdzie mieliśmy załatwiony nocleg po drodze zwiedziliśmy Park – sanatorium w Nałęczowie oraz spróbowaliśmy wód zdrojowych tamtejszych źródeł. Po przyjeździe do Lublina zjedliśmy obiado-kolację w tamtejszym hotelu „Huzar” i mieliśmy czas wolny dla siebie. W sobotę rano zjedliśmy śniadanie i pojechaliśmy zwiedzać Lublin i stare przepiękne miasto. Naszym ostatnim celem wycieczki było miasto Sandomierz. W Sandomierzu byliśmy obok starego zamku, widzieliśmy stary kościół oraz plantację winogron, następnie byliśmy w przepięknej katedrze, która była w końcowej fazie remontu, później byliśmy w muzeum Jana Długosza następnie zjedliśmy obiad w restauracji na rynku no i po obiedzie każdy miał czas wolny dla siebie aby jeszcze pooglądać piękny sandomierski rynek. Z Sandomierza wyjechaliśmy z powrotem o godz.17:00
Więcej takich wycieczek,

Sołtys oraz Rada Sołecka dziękuje wszystkim uczestnikom wycieczki.